Google Shopping Strategie-LOOP Online

Google Shopping Strategie

Haal meer omzet uit jouw webshop met de juiste Google Shopping strategie!

Het inzetten van Google Shopping advertenties heeft verschillende voordelen. Door het tonen van productnaam, productafbeelding en prijs krijgt men veel informatie over jouw product, voordat er op de advertentie geklikt wordt. Hierdoor neemt de kans toe dat bezoekers overgaan tot een bestelling.
Maar hoe zorg je ervoor dat je nog meer omzet haalt uit jouw Google Shopping advertenties?

Met een goede Google Shopping strategie bereik je de juiste personen in de verschillende fases van het SEE-THINK-DO model van Google.
Door gebruik te maken van campagneprioriteiten en uitsluitingszoekwoorden in de Google Shopping campagnes krijg je meer controle over de fases waarin je personen wilt bereiken.

Bereik een groot publiek met algemene zoektermen in de SEE-fase terwijl gebruikers in de THINK & DO-fase met specifieke zoektermen worden opgevangen.
Personen in de DO-fase zijn immers gericht op zoek naar een productnaam in combinatie met merk en eventueel het typenummer. Door de doelgroep in alle fases te benaderen, met de juiste instellingen per doelgroep, zet je jouw budget efficiënt in en haal je meer omzet uit de webshop!


Succesverhaal maart 2019:

Een van onze Google Ads klanten is door Shopping Awards genomineerd in de categorie “snelst groeiende e-commerce bedrijf” van Nederland!

Brandpreventiewinkel.nl behoort tot de top-10 en maakt daarmee kans op de Shopping Award Ecommerce50. De winnaar is bekend gemaakt door Dennis Weening tijdens het exclusieve Shopping Awards Gala in Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk aan Zee.

LOOP Online is trots op dit resultaat en blij om hier, door het beheer van de Google Shopping campagnes, een bijdrage aan te hebben kunnen leveren.

Wij feliciteren onze klant Brandpreventiewinkel.nl met het behalen van de derde plaats in de categorie Ecommerce50 van de Shopping Awards!

Google Shopping - LOOP Online

Wil jij weten wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen?​

Effectief online adverteren