MKB-bedrijven hebben vaak specifieke online vraagstukken die van invloed zijn op het succes en de groei.
Graag geven we jou een goed beeld van de online marketing vraagstukken waar wij MKB klanten mee helpen en waar we ook jou bij kunnen helpen.
Wil je meer weten over deze of andere vraagstukken? Neem dan contact met ons op.
– Advies over de online marketing mogelijkheden:
‘’Ons bedrijf doet op dit moment wel iets aan online marketing maar ik ben benieuwd welke rol online marketing kan spelen bij het behalen van onze bedrijfsdoelen als we meer met online marketing gaan doen?’’
– Concurrentie voorblijven:
‘’Ik zie onze concurrentie online overal op Google, YouTube, Social Media en andere websites. Kunnen wij daar ook bij staan?’’
– Goede resultaten:
‘’We besteden veel aan online marketing en ik vraag mezelf af of we er meer uit kunnen halen?’’
– Onvrede huidige marketing partij:
‘’We werken samen met een marketing partij maar zijn niet tevreden over de resultaten. Ze geven ons daarnaast weinig inzicht in hetgeen ze doen binnen onze uren waardoor ik twijfel of we wel bij de juiste partij zitten.’’
– Beperkt budget:
‘’We concurreren met grote bedrijven, die vaak meer online marketingbudget hebben. We willen ons budget daarom zo effectief mogelijk inzetten zodat ook wij goed zichtbaar zijn bij onze doelgroep.’’
– Veel websitebezoekers maar weinig leads:
‘’We krijgen veel bezoekers op onze website maar hier komen relatief weinig leads uit. We vragen ons af of we wel de juiste doelgroep op onze website krijgen?’’
– Verdeling marketingbudget online marketing vs. offline marketing:
‘’We besteden nog relatief veel aan offline marketing. Dit werkt prima maar ik weet dat online de toekomst is en ook wij daar meer mee moeten gaan doen. Daarom wil ik graag meer weten over de mogelijkheden van online marketing voor ons bedrijf zodat ik voldoende kennis heb om ons management te overtuigen van het belang van online marketing.’’
– Intern onvoldoende online specialisaties:
‘’Binnen onze marketingafdeling hebben we niet voldoende ervaring met online adverteren. We zijn daarom op zoek naar een marketing bureau die een aanvulling vormt op onze marketingafdeling.’’
– Ontzorgen marketingafdeling:
‘’De marketeers binnen ons bedrijf hebben niet voldoende tijd om naast de reguliere marketing werkzaamheden ook alle online marketing werkzaamheden op te pakken. We willen dit daarom uitbesteden.’’
